2 gru 2012

150.

"jutro jest poprawa z matmy, na biologię koncepcja mitochondrialnej Ewy, z wos-u jest poprawa sprawdzianu, z chemii rodzaje paliw kopalnych (coś tam o nich umieć) i przypomnieć sb zadania dotyczące stężenia procentowego i rozpuszczalności, z polskiego jest.. jak grecy wyobrażali sb: powstanie zjawisk przyrody, jak powstały: wulkany, skały, narcyz, zawilce (anemony), pająki, świerszcze, *słowik i sosna*.. i jeszcze coś ze str. 149.. no to chyba wszystko "  + prawdopodobnie sprawdzian z przedsiębiorczości.
  HOW LOVELY. :3
na matme nie umiem, brat próbował mnie nauczyć ale sam się pogubił...
na bio też nie jestem przygotowana,  z Wos-u dostałam 4 wiec luz. z chemii tez nie jestem przygotowana. z polskiego też nie, zaraz sie za to zabieram.
. . .

Jak mi się nic nie chce ! lol.
Konrad przed chwilą do mnie pisał, " skombinuj ładną koleżankę na przejażdżkę" <3
trolololo.
nigdzie nie jadę. muszę się uczyć. ;c
Z Wojciechem się dziś nie widzę. 
wgl z domu dziś nie wychodzę. 
gr.
Dziś wstałam o 12  : o 
nie wiem jakim cudem <ok> trzeba się ogarnąć i to ostro bo sama nie moge z sobą wytrzymać. ;x
boję się przyszłego tygodnia. poważnie. nie będę mieć wgl czasu na nic. 
dlaczego doba nie ma 34 h? =.= 
whatever. ide się uczyć. 
elo. :* 


takie tam z warsztatów :3