5 sie 2012

142.

powiedzcie mi. dlaczego jest tak jak jest?
dlaczego najbliższe osoby odchodzą i tak bardzo ranią?
nie rozumiem tego. 
nie rozumiem dlaczego ludzie kłamią, po co? 
Jakby to była jakaś dyscyplina sportowa i każdy koniecznie chciałby wygrać.
Nie wiem i nie umiem sobie z tym poradzić. 
Słyszę że można mi zaufać, że jestem nie powtarzalna, jedyna w swoim rodzaju. wręcz idealna.
I po co to mówicie? po co tak kłamiecie? skoro i tak zostawiacie mnie samą. 
Cały czas byłam i jestem sama. 
to uczucie samotności ogarnia mnie ze wszystkich stron.
i naprawdę nie jest to miłe uczucie. 
nie życzę tego nikomu, nawet najgorszemu wrogowi.
bo to uczucie zabija..

"Ten świat jest jakiś pojebany dziś, nie sądzisz?"



Tak bardzo chciałabym czuć że jestem kochana, ważna dla kogoś..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz