15 sie 2012

146.

nie ma to jak cztery dni  balować w Kołaczycach.. ;d haha
to co sie tam działo pozostawię bez komentarza. ;d
 tak btw. ani Kraków ani Rzeszów nie wypalił.
miło miło.. =.=
whatever. i tak tam pojade, nie wiem tylko kiedyy. =.=
wczorajszy spacer po 22  pro. 
granie w yy  coś tam.. XD  i podryw kolesi 20 +.
mhm na prawdę pro.. hhahhaha



8 sie 2012

145.

ehe ehe. ulotki rozniesione. było tylko  2 tys. =.= 
w przyszłym tyg może będzie reszta. 
okeej. spoko.

Daniela wróciła ! <3
Jezu ile przeżyć. ; o hahaha 
chyba przez tydzień mi tego wszystkiego nie opowiesz.. 
btw Jestem z Ciebie dumna ! wiesz dlaczego <3 
NARESZCIE ! *_*
ugh !
w sobotę do Rzeszowa. mwahaha. :D


przerwa w roznoszeniu ulotek.. haha 

144.

takie tam 1200 ulotek w 3/4 h.. jestem z siebie dumna!
oby mi się udało roznieść to wszystko w tydzień. 
najlepiej żebym skończyła jakoś w poniedziałek. 
Jutro Olcia wyjeżdża na dwa tyg.  pf.  już tęsknie debilu. ;*
Natomiast Daniela wraca.. ;D 
bosz.. jak Cie dopadnę to chyba przez godzinę będę Cie tulić. ; o
aaa!
<3
w sobotę do Rzeszowa i może od razu nocka u mnie.
 jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to we wtorek (?)  w przyszłym tyg do krk jadę. ;d
iii jeszcze pod koniec miesiąca mają przyjechać kumple Danieli i mamy spać u mnie domu. ; o
project x? hahhahaha 
 btw Sid  to debil <3  hahhaha




tak, tak nie mam zdjęć.; ))

6 sie 2012

143.

przez te nasze rozmowy nocne  stanę się jakimś nietoperzem. ; o
w dzień śpię, a w nocy buszuje.
z Tobą <3 : ))

nie ogarniam ogólnie kilku rzeczy. ale to norma u mnie.

Trzeba coś wykombinować żeby się do Krakowa dostać.. :3 najlepiej w tym miesiącu. a właściwie to jak najszybciej to możliwe.. : ))



był, było. ;x

5 sie 2012

142.

powiedzcie mi. dlaczego jest tak jak jest?
dlaczego najbliższe osoby odchodzą i tak bardzo ranią?
nie rozumiem tego. 
nie rozumiem dlaczego ludzie kłamią, po co? 
Jakby to była jakaś dyscyplina sportowa i każdy koniecznie chciałby wygrać.
Nie wiem i nie umiem sobie z tym poradzić. 
Słyszę że można mi zaufać, że jestem nie powtarzalna, jedyna w swoim rodzaju. wręcz idealna.
I po co to mówicie? po co tak kłamiecie? skoro i tak zostawiacie mnie samą. 
Cały czas byłam i jestem sama. 
to uczucie samotności ogarnia mnie ze wszystkich stron.
i naprawdę nie jest to miłe uczucie. 
nie życzę tego nikomu, nawet najgorszemu wrogowi.
bo to uczucie zabija..

"Ten świat jest jakiś pojebany dziś, nie sądzisz?"



Tak bardzo chciałabym czuć że jestem kochana, ważna dla kogoś..

4 sie 2012

141.

Nie ma to jak skype do 4/5 (?) nad ranem.. <3
miło, miło.. : ))

przyjaciel mhm.
zawiodłam się.. to boli. Naprawdę boli.
. . .


 cały czas mam to w głowie :
*_*



tęsknie debiluuu! 
wracaj <3

2 sie 2012

140.

No to właśnie się chłopczyna wkurzyła.. hahahaha
nie moja wina że drażnią mnie błędy ortograficzne.. ;d 

Jutro spotkanie klasowe. będzie tylko jakieś dziesięć (?) osób.
spoczko. ;x
dobre i to w sumie. ;d
btw będę miec pobudkę o 8 gdzieś bo meble przywiozą..
milusio. wreszcie skończy się ten cały chaos w domu.
dzięki Ci Boże. ; o !
hahaha


Nie mam zdjęć.. ;x