16 lip 2012

125.

Dziękuję wszystkim za wczoraj <3 
było was tak dużo że nie będę wszystkich wymieniać po kolei. nie chce nikogo pominąć. :D
Dzięki Dzięki Dzięki <3
tańczenie w deszczu, krzyczenie na cały głos nowi ludzie.
to jest dokładnie to czego potrzebowałam. ; ))
Dziwie się że moje nogi wytrzymały to co się tam działo i późniejszą drogę na Hankówkę i spowrotem. 
Gratulacje dla kwiata który sobie rozwalił rękę, coś tam z barkiem i noge.. <3
 -a mnie to już nikt nie przytuli.. : <
-awww * wszyscy przytulają Patrycje* 
mwahahaha! :D

ciesze się ze pewna sprawa z pewnym osobnikiem sie wyjaśniła. : )
powoli ogarniam wszystko co i jak. 
i doszłam do pewnego wniosku. bardzo ważnego wniosku.
i zdania nie zmienię. ;) 

i dziękuję Sidowi za odprowadzenie do domu. :*

mam nadzieję że pogoda się poprawi.. bo jak na razie to przez ten deszcz wszystkie moje plany poszły się jebać jednym słowem.. =.= 
no ale whatever..  będzie lepiej. <3

zaraz idę do sklepu i potem zabieram sie za robienie obiadku. ; >
a później sie widzę z sidem.
no to cześć. ;*


za mną ukochana Ola <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz