15 lip 2012

124.

Niech mi ktoś skonfiguruje tego Blackaaaa. ; <
głupia konfiguracja. =.= gdyby nie to mogłabym na lajcie  już sie pozbyć tego trupa i mieć kochanego Blacka <3
ogólnie to na początku nie podobał mi się ten typ telefonów.. ale jakoś teraz się przekonałam. 
jest dosyć wygodny ma wiele ciekawych aplikacji.. a po za tym.. każdy telefon będzie lepszy od tego trupa którego mam teraz. =.= 
gr !

Za chwilę ma przyjść po mnie sid, a później mamy dołączyć do kwiata  i pauliny z chłopakiem.
no i wybywamy na lato z  radiem. ;d
btw nawet nie wiem czyje koncert będą.. ; o hahahaha
na miejscu mam się zobaczyć jeszcze z Olą i Moniką.
i zapewne kogoś jeszcze spotkamy. : 3
mam tylko nadzieję że będzie bez żadnych spięć.  i wgl..
i że nie wrócę dziś do domu. błagam. 
a przynajmniej nie przed 23..
 
siemaa<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz