11 lip 2012

119.

ale mnie spaliło na basenie.  ; o uhuhu.
plecy mnie pieką, nogi mnie pieką .. wszystko mnie piecze. ; o
a  o twarzy to już nie wspomnę ..:d
jestem czerwona jak burak.. =.=
w dodatku coś sobie zrobiłam w kolano i nie mogę do końca zginać..
oj tam. ;d
tak czy tak basen był całkiem całkiem..
widok Łukasza w moim biustonoszu był interesujący.. hahahha 
w bluzce i spodniach Danieli tez było mu do twarzy. ;d
+ pozdrowienia dla Maksia który cały czas próbował mnie utopić.. -.-'
 w czwartek podobno mam iść z Konradem i Tomkiem na basen. ;d 
ale nie wiem jak to wyjdzie.
wczoraj na basenie jak gadaliśmy to niby  na pewno ma to wyjść. 
ale z Tomkiem to nigdy nic nie wiadomo. :d

po basenie jakoś tak wyszło że pojechałam do Danieli na noc. 
padłyśmy jak muchy. ; o
 
o 13 mam iść na spotkanie klasowe.
btw. DOSTAŁAM SIĘ !!!!!!!!
aaaaaaaaaaa ! 
PRZYJĘLI MNIE DO SZKOŁY !
jeeeeeeeeeeej ! XD

później z Sidem, Kwiatem i Myszą na miasto gdzieś sie powłóczyć. ;d
zapowiada się całkiem miły dzień. :D

paa <3

 Sid i jego mina <3
ahahaha

 
 takie tam góry..  : ))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz