5 cze 2012

88.

Niech mi ktoś znajdzie prace. teraz, zaraz, natychmiast.
Muszę jakoś skombinować kase..
coś sie wymyśli.
 oby.. ;x

Tak jak mówiłam. książka strasznie mnie wciągnęła..
od razu po jej przeczytaniu poszłam do biblioteki po drugą część.
tylko że ktoś właśnie ją czyta więc muszę poczekać..
Ale za to wypożyczyłam inną. mam nadzieje że będzie równie ciekawa !. :)
zabiorę sie za nią jutro lub w kolejnych dniach.
teraz mam na głowie fizykę i polski.
( apropo polskiego. zaczynam powoli tracić cierpliwość.. ta kobieta tak mnie denerwuje że szok ! )

+ gratulacje dla nauczycielki biologi które nie zorientowała się że cztery osoby w tych samych ławkach mają te same grupy.. i nic z tym nie zrobiła.. brawa ! :D hahahahaha


takie tam wspomnienia.. : )
 






 ide sie uczyć fizyki.  byee <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz