2 cze 2012

87.

Jeszcze tylko tydzień męki w szkole.. !
i wakacjee *_*
muszę zaliczyć fizykę nieszczęsną...
i Angielski. nie wime jakim cudem ale nie będe mieć nawet 3 na koniec !. ;/ 
to jest straszne. JA .?! ja będe mieć dopa. ?!  to jest coś okropnego !. : <
ale sama jestem sobie winna. na większości testów mnie nie było więc teraz są efekty....
jestem mega zła !

* * *
podryw w spożywczym ZAWSZE SPOKO !
koleś chyba przez cały czas sie na mnie gapił .:D 
no ale mniejsza o to. hahahaha ^.^

ogólnie to zaczęłam czytać pewną książkę.
która wciąga niesamowicie !. *_* 
serio. w ciągu jakiejś godziny, (nie jestem pewna) przeczytałam ponad połowę. :D
 zaraz pewnie skończę całość. : )
Tzn.. zaraz jak zaraz. w nocy  :D
teraz to jestem zajęta rozmową <3
więc nie tracę więcej czasu i zmykam. : )



 cześć ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz