21 cze 2012

102.

Ostatni dzień w szkole  !
awwwwwwwwwwww *_* !
KoniecKoniecKoniec !
jeszcze tylko za tydzień po dyplom. :D
i oficjalnie będę mogła powiedzieć że mam wakacje <3
+ wyniki testów gimnazjalnych już są.
opublikować czy też nie.?
hmm..
 okeej. macie. :
 
polski :69 /100% - mogło być lepiej ! =.=
matma: 47/100% - jak na mnie to i tak dużo  ; o
angielski podstawowy :85/100% - no nawet ujdzie..
angielski rozszerzony: 63/100%- mogłoby być lepiej aczkolwiek nie jest źle.
przyrodnicze :46/100% też może być
historia ,wos :61/100% - mogło być lepiej ! =.=

taaa.. :D
 + właśnie rozlałam na podłoge połowę czerwonego lakieru do paznokci.
*brawa*

miałam dziś iść z Danielą na zakupy.
 czekałam na nią i czekałam..
i jak wyszło?
*eii przepraszam jednak kupiłam wcześniej buty, jestem teraz w domu, gniewasz się?*
kiedyś zabiję ją za takie wyczyny ! =.=
i tak Cie kocham debilu.. <3
jutro żakinada. przebrać się za coś.? :D



jedyne w miarę "ogarnięte" zdjęcie na którym miałam jeszcze rozpuszczone włosy ^.^




kolejne na którym nie wiem co robię... hahahaha
:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz