31 maj 2012

84.

męczący dzień..
na początek ta nieszczęsna fizyka.
cholera no !
muszę jakoś ogarnąć tą naukę bo inaczej serio będzie źle. a mama mnie chyba zabije jak się dowie o wszystkim..
 po drugie noga cały czas boli.. co prawda mniej. ale boli.
przed chwilą zdjęłam opaskę i przez to jeszcze bardziej boli.
będę musiała chyba iść na prześwietlenie..
no a po trzecie pewna sprawa która nie daje mi spokoju..
ale o tym nie będę tu wspominać.
zachowam to wszystko dla siebie.
 

Wybaczcie nie mam co dodawać..
mam aparat więc jakieś następne sweet zdjęcia porobię..
na długo to jednak nie wystarczy więc zbieram się powoli na odwagę aby odpisać jakiemuś fotografowi na Maxmodelsie i na jakąś sesje się wybrać. ;3

+ jaka ja śpiąca jestem ! 
no ale.. czekam. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz