26 maj 2012

78.

Ohohoho.
Wczorajszy wieczór/noc minął mi baardzo miło. : ))
Gitara, ognisko.. <3
btw nigdy bym sie nie spodziewała tego po Tobie. ; o 
dziękuję siostrzyczko <3 ; ))
To nic ze miałam wrócić do domu o 12 a wyszło na to że wróciłam 3- 4 (?) w nocy. 
oj tam, oj tam. :D
spałam tylko 5 h jakieś.  
rano obudziła mnie Ula.
 dostałam od niej bluzkę taką ładnąą. :D <3
później dosyć długi spacer z Edytą.
dobrze mi on zrobił. : ))
 no ale to mniejsza. ;d

właśnie rozmawiam sobie z człowiekiem za którym strasznie się stęskniłam .<3
 i za pewne za długo to nie potrwa.. więc się zmywam stąd. 

 bye. xoxo :))






NIE PATRZCIE NA TO. ; o

nie mam zdjęć.. serio.
 to powyżej to jakaś sklejka zdjęć kamerkowych z przed 30 min.? :D
lepiej przyzwyczajajcie sie do takiego widoku.. ; x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz