27 kwi 2012

19.

pogoda cud miód i malina !  
26 stopni ! *_*
i przez cały wekeend ma być tak ciepło !
aaa ! <3
nareszcie !  :D

Jak już wcześniej wspomniałam nie byłam w szkole ^.^
smacznie spałam do 10. 
byłam u Uli a potem z Moniką na mieście.
szukałyśmy stroju kąpielowego.
to nic ze jeszcze sezon sie nie zaczął i właściwie nigdzie nic nie było..
i dopiero po przejściu wszytskich sklepów wpadłyśmy na pomysł pójścia na rynek gdzie oczywiście na pierwszym stoisku były stroje...
reasumując spędziłyśmy ponad godzine na bezsensownym bieganiu po sklepach.. 
<ok> 

No a teraz czekamy na pewnego pana.  :) 
jeszcze tylko godzina, moze dwie. ewentualnie 4..
haha 
wake up !
<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz