18 kwi 2012

13.

w przyszłym tygodniu testy. ; o
jeżeli to przeżyję i dostane się tam gdzie chce to będzie jakiś cud !
właściwie za dwa miesiące wakacje.
szybko dosyć zleciało. 
Ale to dobrze. 
chce się oderwać od tego wszystkiego.
zmienić się. oczywiście na lepsze. ; )
jak na razie wszystko się sypie. 
Nie wiem co robię nie tak.
chce dobrze a wychodzi jak zwykle na opak.trzeba jakoś sobie z tym poradzić. 
żyć dalej.
 szkoda tylko ze ... zresztą nie ważne. nie ma o czym gadać.







+ Najmocniej na świecie dziękuje Bogu za to że Cie mam.
za to ze mnie kochasz. ze ostatnio nie pozwoliłeś mnie skrzywdzić. i po mimo wszystkiego, paniki, strachu...
ochroniłeś mnie, mnie i moją mamę. 
dziękuje.
Kocham Cie.

2 komentarze:

  1. Dziękuję :) i powodzenia na testach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe też pisze egzaminy w przyszłym tyg :(((( obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń