23 mar 2012

10.

dawno nie pisałam.
postaram sie nadrobić. :3 
 dziś jest juz 23. i do tego pt. a list jeszcze nie wysłany.. ba ! nawet nie jest do konca napisany.. 
tzn jest ale tak na brudno. trzeba przepisac i wysłac.  
no nic. najwyzej kilka dni sobie na niego poczekasz <3

Aktualnie siedze i sie nudze w sumie.
jutro mialam na korepetycje iść ale jednak chyba nie pojde..
yhm.
byłam dziś u babci. tzn no. u siebie.  ale i u babci. mniejsza..
 mialam isc na sparing. ale nie wyszło.. za to byłam sobie z Wojciechem <3


I wgl wgl to mnie do jakiejś tam agencji modelek chcą. ;O
ale to nie wypali. tzn 200 euro z portfolio.. juz lece.. ;x
a sie w sumie napaliłam na to. no ale bywa. :D
a teraz ide sie myc. 

- hm..
wiesz. XD
skoro ty idizesz się myc i ja ide sie myć.. to po co marnowac dwie wanny.? chodźmy do jednej. ^.^
XD
-  no, czasami coś mądrze powiesz xD
Hahahahahha <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz